27/3/08

Entrevista a DJ Karmo

Aquest mes parlarem amb un altre Dj pallarès, en Josep Carmona, conegut musicalment com a Dj Karmo. El Josep és de Tremp i farà poca cosa més d’un any que es va comprar el seu primer equip. Amb moltes ganes i constància, ha anat adquirint el nivell suficient com per a començar a donar les seves primeres passes com a Dj a la sala Xino de Tremp, on el passat mes de febrer va ‘punxar’ per primera vegada juntament amb Dj Nanok, el seu ‘mestre’. Aquesta Setmana Santa ha tingut l’oportunitat d’actuar-hi per segon cop, i no serà la última, doncs si segueix aquest ritme de ben segur que l’esperen un bon nombre d’actuacions. Així és Dj Karmo, el nou projecte de Dj pallarès, i en vénen més...




RP: Bones Karmo! Com et trobes actualment?
Karmo: Doncs molt bé, de moment sembla que bé, jo estic content fent el que faig, ho disfruto i a la gent en general sembla que li han agradat totes les estones que he ‘punxat’. Tot i això, intento seguir practicant per a millorar les meves actuacions de cara al futur. M’agradaria molt poder actuar aquest estiu en alguna festa major de la comarca.


RP: En quin any vas començar l’aventura?
Karmo: Des de petit que m’ha agradat aquest tema, però va ser l’any passat quan em vaig comprar un equip que poc a poc he anat completant i que m’ha permès introduir-me en aquesta aventura.


RP: Com et vas sentir en el teu debut com a Dj a la sala Xino, ara farà un mes?
Karmo: Al principi estava una mica nerviós i bastant incòmode, ja que no havia actuat mai davant de tanta gent, trobo que és normal, però un cop em vaig sentir a gust i veia que la gent ballava amb la música que ficava, m’ho vaig començar a pasar bé mentre ‘punxava’.





RP: Sembla que vas tenir una bona acceptació de la gent que t’escoltava...
Karmo: En general la gent m’ha dit que sí, que li va agradar la música que vaig ficar les dos nits que tocava i això em dóna molt bones sensacions per a seguir i tirar endavant.


RP: Quin balanç faries, doncs, de les teves dos primers actuacions?
Karmo: Home, en la primera només vaig ‘punxar’ una estona, per això em quedo amb la segona, que per mi serà sempre la primera que ‘punxo’ tota la nit sencera. Tot i això, no em decantaria per cap, les dos em van anar bé i en faria un balanç positiu.


RP: Què acostumes a ‘punxar’?
Karmo: Principalment house, però magraden molts estils dins de la música electrònica.


RP: Quines influències té Dj Karmo?
Karmo: Com molts saben, tinc un clar mestre que és l’Albert, el Nanok, i és ell el que realment més m’ha ensenyat.
Com a ídols, per dir-ho d’alguna manera, et nombraria els Dj’s del grup Matinee, Bob Sinclair, David Guetta, Eric Pryzd o Axwell.




RP: En quina rama, dins la música electròncia, et sentiries més identificat?
Karmo: Al house. Com t’he dit abans, és la música que acostumo a ‘punxar’ en les meves sessions.


RP: Quina és la teva filosofia?
Karmo: ...mmm e¿=x$@! ?


RP: Molt bona, sí senyor... Tens pensat publicar alguna sessió, com ho va fer no fa gaire Dj Nanok, o encara ho veus una mica precipitat?
Karmo: Ufff, en Nanok té molta experiència, a mi encara em queda molt per arribar a publicar una sessió algun dia, però bueno tot es farà diuen... o això espero jeje.


RP: En quina sala o recinte et faria il·lusió ‘punxar’ en un futur?
Karmo: M’encantaria ‘punxar’ en algun festival conegut o en qualsevol discoteca amb nom. Ja et dic, estaria molt bé, però això són paraules majors... ‘Punxant’ en alguna festa major ja en tindria prou.


RP: Perspectives de futur?
Karmo: De moment intento no mirar massa lluny i em decanto, com t’he dit, per intentar actuar en alguna festa major aquest estiu, m’agradaria bastant fer-ho.




RP: Dj Karmo té pàgina web o MySpace?
Karmo: No i tampoc està en procès, jeje.


RP: T’has quedat amb les ganes de dir alguna cosa?
Karmo: M’ha agradat molt que s’em faci una entrevista així, m’il·lusiona pensar que pot ajudar a que la gent em vagi coneixent una mica més. Us he de donar les gràcies a vosaltres i també a Sarau Pirineu per a donar-me l’oportunitat de començar actuant al Xino.


RP: Alguna cosa a dir als que segueixen el Blog?
Karmo: Pues que es cuidin molt tots i poca cosa més. Agur!

6 comentarios:

Els dijous nous dijo...

Bé bé! encara no he escoltat a Dj Karmo pero estarem atents a la pròxima sessió.

Veient l'entrevista, com a mínim es nota humilitat i modèstia que ja és important!! Ànims Karmo!!

Lluís

Anónimo dijo...

magnífica entrevista i encara mes magnífica la copa de la última foto! endavant amb el blog

salutacions

Anónimo dijo...

no e tingut el plaer de sntirlo ncara....
xo si t d mentre l dj nanok segu k u fa d puta mare :D

magrada l terme "dj pallarès" jajaja

molta merda karmo!




pd: algu sap ki va punxa el dijous al xino dspres dl concert d'adrenalina ?!?!?!

va sr spectacular!




au! adws!!

Anónimo dijo...

N'estic segur que el Karmo em podrà substituir de fàbula a les festes majors!! La veritat es que cada dia el veig més convençut del que fà i això és essencial! Salut i fins aviat amics!!

El dissabte 24 de maig us espero a tots al Xino, i sobtretot al Karmo, que desitjo que m'acompanyi la sessio!

Salut i fins aviat rokers!

PD: Rafa, per setmana santa va punxar el dj jaccot al Xino. Aquest si que és un mestre, és productor i ha estat entre els 10 primers e la llista flash fm!

Anónimo dijo...

Un bon mestre aquest bord del dj.Karmo,em pensava que seria un trallero pro mos va ven animar la nit aquesta setmana santa, se nota que te bon mestre,jeje!
Bueno Karmo, a currar molt avore si aquest estiu mos animes moltes festes majors!!!


P.D.:rebordonit??em pensava que no t'agradava la cervesa pro ara vec que fas un bon trago!!1dw,1dw!!

Bardajinet.

Els dijous nous dijo...

Qui serà el pròxim???

potser ja es hora d'entrevistar un grup de pes dels que falten: Adrenalina, Malaspina, Verborrea...

mmMMMmmMMMMmmmMM

Lluís